DOPRAVA
Balíková přeprava DPD / WEDO
Přepravní společnosti DPD a WEDO doručují zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR.
Zboží Vám bude expedováno do třech pracovních dnů.
Potvrzení o expedici Vám přijde na email, pokud jste si zvolili způsob platby fakturou, vyčkejte na poslání faktury.
Zboží je doručováno v pracovní dny 8:00-18:00, řidič Vás bude kontaktovat telefonicky nebo pomocí sms zprávy.
Zásilku je možné sledovat na:
DPD https://www.dpd.com/cz/cs/
Balík do 50 Kg
- Bankovním převodem 90,- Kč
- Dobírkou 130,- Kč
Paletová přeprava DHL/PPL
Přepravní společnost PPL/DHL doručuje zboží obvykle do 48 hodin po celé ČR.
Zboží Vám bude expedováno do třech pracovních dnů.
Potvrzení vám přijde na email ihned, pokud jste si zvolili způsob platby fakturou, vyčkejte na poslání faktury
Zboží je doručováno v pracovní dny 8:00-18:00, řidič Vás bude kontaktovat telefonicky nebo pomocí sms zprávy.
Zásilku je možné sledovat na https://www.ppl.cz/
DHL nad 50 kg platné do okruhu 100km/1tarifní pásmo
- Bankovním převodem 350,- Kč
- Dobírkou 390,- Kč
DHL nad 2m platné do okruhu 100km/1tarifní pásmo
- Bankovním převodem 250,- Kč
- Dobírkou 290,- Kč
PEVA Osobní odběr 
Pokud máte rádi osobní jednání, rádi Vás uvítáme. Osobní vyzvednutí zboží je možné na prodejně v Brně od 8-16h Špitálka 57/10 ( tel.733 530 379 - Brno ).
Zkopírováno ze stránky https://www.peva.cz/kontakt
Osobní převzetí na prodejně (Brno) ZDARMA
(závoz zboží mezi prodejnami 1x týdně)
Slovensko
Zásilková společnost DPD / WEDO do 30 kg
Dopravné na Slovenskou republiku je stanoveno paušálně na 300,- Kč.
Ceny jsou konečné, bez dalších příplatků. ( ceny uvedeny s DPH )
Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu doporučujeme zásilku nepřebírat, případně řešit přímo s řidičem přepravní společnosti na místě zápisem o škodě. V případě převzetí poškozené zásilky žádáme o nahlášení této události nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky na zákaznickou linku peva.cz na telefonu 733 530 374 nebo na e-mail objednavka@peva.cz, kde vám rádi poradíme jak v takových případech postupovat. V případě reklamace doporučujeme nevyhazovat obal - je předmětem důkazního řízení.
BALNÉ
je součásti poplatku za poštovné. Neplatíte tedy nic navíc.
PŘEPRAVA
Vždy záleží na velikosti a váze přepravovaného zboží a volbě přepravy v objednávce.